Museummiddag

Velsense musea

Passepartout Museummiddag/Museumweek

passepartoutVoor de Velsense Museummiddag kunt u een passepartout kopen. De passepartouts zijn vanaf 1 maart in de vier deelnemende musea te koop.

Een passepartout kost slechts €6,- en voor kinderen t/m 12 jaar €5,-

Met de passepartout kunt u op zondag 17 april de 4 musea bezoeken.
Iedereen die de musea met passepartout bezoekt, ontvangt bij ieder museum een verrassend hapje dat past bij het museum. In het Zee- en Havenmuseum ontvangt u een vissnack, bij Buitenplaats Beeckestijn wordt u getrakteerd op een luxe taartje (kinderen een versierd cakeje), het Bunkermuseum serveert frankfurterworst met een broodje en het Pieter Vermeulen Museum deelt hapjes uit die bereid zijn met insecten.

Mocht het zo zijn dat het u niet lukt om met de passepartout alle musea op zondag 17 april te bezoeken dan kunt u de rest van de week (nationale museumweek) terecht in het Zee- en Havenmuseum, het Pieter Vermeulen Museum en Buitenplaats Beeckestijn.

Pieter Vermeulen Museum is naast zondag 17 april ook op woensdag 20 april, vrijdag 22 april,  zondag 23 april van 13.00 tot 17.00 uur  (op deze dagen wordt speciaal voor de museumweek een poppenkastvoorstelling gegeven) en op donderdag 21 april van 19.00 tot +/- 20.45 uur (workshop/lezing Cees Verkerke) te bezoeken met de passepartout.

Zee- en Havenmuseum is naast zondag 17 april ook op woensdag 20 april, zaterdag 23 april en zondag 24 april van 13.00 tot 17.00 uur te bezoeken met de passepartout

Buitenplaats Beeckestijn is naast zondag 17 april ook op donderdag 21 april, vrijdag 22 april, zaterdag 23 april en zondag 24 april van 11.00 tot 16.00

Met een passepartout ontvangt u op zondag 17 april in elk museum een hapje/snack en kunt u de 4 musea bezoeken.insectenhapje3